دفترچه ثبت نام دکتری آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در واقع به صورت مشترک با دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. داوطلبانی که قصد دارند در مقطع دکتری وارد دانشگاه آزاد شوند، می توانند همانند متقاضیان دانشگاه های سراسری، برای اطلاع از جزئیات ثبت نام دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 را دریافت و دانلود و به دقت مطالعه کنند و در صورتی که واجد الشرابط بودند، نسبت به نام نویسی در سایت “ sanjeshp.ir ” اقدام نمایند. در ادامه سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 ارائه کنیم.

منبع: دفترچه ثبت نام دکتری آزاد

 

دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

طی سال های اخیر، آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و یک آزمون یکپارچه برای ورود به دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد برگزار می گردد. به همین دلیل برای ثبت نام در این آزمون نیز یک دفترچه‌ی از سوی سایت sanjesh.org منتشر می شود.

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 هر ساله به صورت همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود. سازمان سنجش تاکنون پیرامون انتشار دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود این دفترچه همانند سال های گذشته در آذر ماه منتشر گردد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تمامی متقاضیان مقطع دکتری هم در دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه آزاد، باید دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام را دریافت کنند. دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 تاکنون منتشر نشده است، به محض فعال شدن لینک دریافت دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 در سایت سازمان سنجش، لینک دانلود آن را در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری در واحد های مختلف دانشگاه آزاد هستند، بایستی که ابتدا نسبت به دریافت دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 اقدام کنند و مطالعه آن را در الویت خود قرار دهند.

 

جزئیات دفترچه ثبت نام 

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در دو بخش تهیه شده است که بخش اول راهنمای عملی ثبت نام و بخش دوم شامل شرایط و مقررات شرکت در این آزمون می باشد که در ادامه به مواردی که در هر بخش ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

بخش اول:

راهنمای عملی ثبت نام

اقدامات قبل از ثبت نام
جدول زمانبندی فرآیند ها
شرایط عمومی و اختصاصی و مدارک لازم برای ثبت نام
نحوه شرکت دانشجویان انصرافی
ضوابط استفاده از سهمیه ها و تعیین وضعیت نظام وظیفه
نحوه شرکت داوطلبان غیر ایرانی
هزینه ثبت نام و نحوه پرداخت آن و راهنمای عملی ثبت نام
تکالیف داوطلبان برای شرکت در آزمون

بخش دوم:

شرایط و مقررات

مقررات آموزشی و امتحانات و نحوه پذیرش دانشجو
شرایط عمومی و اختصاصی
سهمیه ها
فرم مخصوص معدل
فرم پیس نویس تقاضامامه ثبت نام
شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی

 

مشاوره دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مطابق دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 داوطلبان مجاز هستند در مجموعه امتحانی شرکت کنند که دارای مدرک کارشناسی مرتبط با آن باشند و به عبارتی بین رشته مقطع کارشناسی ارشد و دکتری آن ها تجانس وجود داشته باشد.

نکته دیگر این است که هم برای ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد و هم دانشگاه های سراسری، بایستی که علاوه بر ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی، در مصاحبه علمی نیز شرکت کنید. بهتر است پس از نام نویسی در آزمون دکتری و افزایش شانس خود برای دعوت شدن به مرحله مصاحبه، با یک برنامه ریزی اصولی و درست و مطالعه بهترین منابع و … خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنید. 

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا برای دریافت یک برنامه ریزی مطالعاتی، جهت کسب نتیجه دلخواه در آزمون دکتری و قبولی در دانشگاه آزاد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و با مجرب ترین مشاوران کشور در ارتباط باشید

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از طریق کدام سایت منتشر می گردد؟

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری از طربق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” منتشر می گردد.

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 شامل چه مندرجاتی می باشد؟

مطالعه دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 از این جهت که شامل اطلاعاتی پیرامون شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه های مختلف، جدول گروه های آزمایشی، مراحل ثبت نام، جدول کد و نام استان ها و شهرستان ها، جداول رشته ها و مواد امتحانی است، حائز اهمیت می باشد.

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 در چه تاریخی منتشر می گردد؟

تاریخ انتشار دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 تاکنون مشخص نمی باشد، اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: دفترچه ثبت نام دکتری آزاد





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام دکتری آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: